اپل کاسپین-نمایندگی خرید و فروش محصولات اپل آیفون ایران،مازندران،ساری
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نحوه ارسال سفارش

سفارشات ثبت شده طبق یکی از روش‌های زیر بسته به انتخاب شما هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد. و زمان دریافت سفارش توسط شما از شرکت حمل کننده بسته به انتخاب شما ممکن است از چند ساعت تا چند روز به طول بینجامد. لازم به ذکر است که شیوه‌های ارسال و همچنین زمان های تخمینی اعلام شده در زمان برگزاری جشنواره ها و مراسم خاص و یا حتی روزهای پربازدید ممکن است تغییر کند

۱– تحویل اکسپرس یا پست سریع

**توجه این روش مخصوص شهرهای ساری و تهران است**

پست اکسپرس امکان ارسال سفارش ها با بالاترین سرعت ممکن به مقاصد مشخص را فراهم آورده است. در حال حاضر امکان تحویل سفارش در تمام روز های هفته در شهرهای ساری و تهران وجود دارد.

  • در صورت ثبت سفارش در روز های کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۲، امکان تحویل سفارش در همان روز و یا نهایتا در روز بعد امکان پذیر خواهد بود. در غیر این صورت سفارش هایی که بعد از ساعت ۱۲ و یا روز های پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد از سفارش پردازش خواهند شد.
  • هزینه ارسال با توجه به نوع محصول خریداری شده و با توجه به مسافت همزمان با ارائه ی فاکتور به مشتری محاسبه و در فاکتور درج می شود.
  •  بدیهی است که تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور مامور تحویل محصول بایستی توسط مشتری کنترل شود.
  • جهت اطمینان از سلامت ظاهری و فیزیکی محصول، پیشنهاد می کنیم در حضور مامور، محصولات دریافتی بررسی شوند و یا اینکه به محض مشاهده ی هرگونه آسیب فیزیکی محصول، مراتب را با استفاده از روش های تماس با applecaspian.ir درج شده در صفحه ی ” تماس با ما ” اطلاع دهید.

۲– پست پیشتاز

امکان پست پیشتاز برای سایر شهر هایی که تحت پوشش تحویل اکسپرس نیستند و یا برای آن دسته از مشتریانی که خواهان ارسال سفارش از این طریق باشند، در نظر گرفته شده است. 

زمان تحویل سفارش در این حالت با در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش، بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.

اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد، هزینه ارسال در فاکتور درج و محاسبه می شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل سفارش تخلف محسوب می شود. در صورت مشاهده ی چنین مواردی لطفا مراتب را از طریق روش های تماس با applecaspian.ir درج شده در صفحه ی ” تماس با ما ” اطلاع دهید.

۳– تحویل سفارش با باربری مد نظر خریدار

این امکان نیز وجود دارد که کالا باتوجه به باربری مدنظر خریدار ارسال گردد. برای اینکار علاوه بر نوشتن این درخواست در بخش توضیحات در هنگام خرید با دفتر فروشگاه و واحد پشتبانی نوشته شده در بخش “تماس با ما” تماس حاصل بفرمایید و درخواست خود را اعلام نمایید. گفتنی است که فروشگاه در قبال کالارسان معرفی شده از طرف شما مسولیتی نخواهد داشت.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده دراپل کاسپین بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان اپل کاسپین، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید اپل کاسپین در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات اپل کاسپین با آدرس ایمیل شما انجام می شود.